Markiezen.jpg

Administratieve Office Manager

Dit zijn wij

Sinds 1979 kunnen zowel particulieren als bedrijven bij ons terecht voor op maat gemaakte zonweringen, rolluiken en horren. Naast het leveren van nieuwe producten voeren wij ook onderhoud en reparaties uit. Door ons bewezen vakmanschap zijn we al ruim 40 jaar een betrouwbare partner in West-Brabant. Wij zijn een snelgroeiend familiebedrijf. In 2017 is de gepassioneerde dagelijkse bedrijfsvoering van vader op zoon overgedragen. ​Zodra we je mogen verwelkomen in ons team zal je merken dat werkplezier, wederzijds respect en ruimte voor persoonlijke groei bij ons voorop staan.

 

Onze Situatie

Vanwege onze huidige groei, en onze ambities voor de toekomst, willen wij graag ons team uitbreiden zodat wij nog veel meer klanten kunnen laten genieten van onze mooie, op maat gemaakte zonweringen, rolluiken en horren.

 

Onze vacature

In deze vacature staat de rol van Administratieve Office Manager centraal. De kern van de functie is een zelfstandige duizendpootpositie die ons ondersteund door vanuit een servicegerichte aanpak alle commercieel-administratieve taken uit te voeren, zoals offertes opstellen, facturatie, boekhouding, telefoon en social media.

 

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het opstellen van offertes en het inplannen van werkzaamheden voor klanten zoals inmeetafspraken en montage- en reparatiewerkzaamheden. De binnenkomende telefoontjes worden ook door jou beantwoord. Wekelijks terugkerende taken zijn het verwerken van de in-, en verkoopadministratie en het controleren van leveringen en prijsafspraken van leveranciers. Op Social Media willen we meer zichtbaar worden en daarvoor mag jij aan de slag.  

 

Afhankelijk van jouw ambities en de ervaring en vaardigheden die je meebrengt kunnen we de taken verder uitbreiden. In deze rol wordt je mogelijk de “andere helft” in een duobaan. We hanteren functiegroep 6 van onze CAO Metaal en Techniek als leidraad voor de salarisindicatie.

 

Dit ben jij

In je werk ben je nauwkeurig, assertief en houd je overzicht. In de samenwerking met het team vind je het leuk om zowel zelfstandig te werken maar geloof je ook dat we alleen als team het beste resultaat kunnen halen dus help je collega’s waar nodig.

 

We bieden een parttime functie voor 16 -24 uur per week. Onze voorkeur gaat uit naar verspreiding over de week, tijdens schooltijd bijvoorbeeld.  Je mag bij ons hybride werken, dus deels op kantoor en deels thuis. We vragen geen specifieke kennis van systemen of ervaring met onze mooie producten. Omdat we geloven dat het helpt om snel zelfstandig aan de slag te kunnen vragen we wel een afgeronde Hbo-opleiding en/of enkele jaren gelijkwaardige ervaring. 

 

Kortom

Heb jij zin om vol energie, optimisme en plezier met ons mee te bouwen aan de toekomst van Hoeks Zonwering? Vind je het leuk om onze klanten telefonisch te helpen en via social media te bereiken? Woon je in de regio West-Brabant en ben je voor circa 16 – 24 uur per week beschikbaar? Dan ontvangen wij heel graag jouw motivatie en CV via info@hoekszonwering.nl en wij nemen snel contact met je op!

Elektrische Rolluiken